مدیریت درخواست

English

هر کسب و کار و سازمانی در دنیای امروز با انبوهی از درخواست‌های مختلف روبروست. گاه این درخواست‌ها از سوی پرسنل درون سازمان برای یکدیگر ایجاد می گردند و گاه از طرف مشتریان برای واحد‌های مختلف سازمان. از رویی دیگر، با توجه به نوع فعالیت هر سازمان، این درخواست‌ها می توانند در زمینه‌های مختلفی نظیر پشتیبانی آنلاین، شکایات، انتقادات و پیشنهادات، درخواست‌های مشاوره و مواردی از این دست ظاهر گردند. طبیعی است که در یک زمان کوتاه، حجم این درخواست‌ها به قدری با افزایش روبرو خواهد شد که مدیریت آن‌ها به کاری دشوار برای مدیران سازمان و پرسنل تبدیل خواهد گشت. به علاوه، موضوع دسترسی همیشگی به این درخواست‌ها بدون محدودیت در زمان و مکان مبحث دیگری است که همواره نه تنها از سوی مشتریان و ارباب رجوع، بلکه از سوی مدیران و پرسنل سازمان مورد توجه قرار می گیرد. حال تصور کنید که چه پیش خواهد آمد اگر این درخواست‌های متنوع، بر روی رسانه‌ها و ابزارهای مختلفی نظیر تلفن، ایمیل، پیام رسان‌های اینترنتی، مکالمات شفاهی و مثال‌هایی از این دست پراکنده شده باشند؟ آیا مدیران ارشد می توانند در یک لحظه ، از تمامی عملکرد سازمان و یا واحد خود، میزان رضایت مشتریان، درخواست‌های ارسالی و مواردی از این دست مطلع شوند؟

برخی از ویژگی‌های نرم‌افزارمدیریت درخواست نادین را در زیر ملاحظه می‌نمایید:

 

 تکنولوژی

نرم‌افزارمدیریت دانش نادین برپایه بروزترین تکنولوژی‌ها و استانداردهای برنامه‌نویسی جهانی پیاده سازی گردیده است. از جمله تکنولوژی برتر این سیستم می توان به موارد زیراشاره نمود:

  • Single Page Application
  • Net Framework 4.8
  • Web API
  • C#
  • SQL Server 2019
 

ویژگی‌های عمومی

سامانه نادین کاملا تحت وب بوده و دسترسی کاربران به ویژه مدیران ارشد از هر نقطه جهان را به کمک اینترنت حتی از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر می نماید. این سامانه دارای ساختار گرافیکی جذاب و کاربر پسند بوده و به صورت کاملا واکنش گرا(ریسپانسیو) طراحی گردیده که جهت نمایش در انواع نمایشگرها(کامپیوتر، تبلت، تلفن همراه و...) مناسب باشد. در این سامانه هیچ جزئی از نرم افزار به صورت هارد کد نبوده و به همین علت دارای پنل مدیریتی جهت مدیریت بخش‌های مختلف نرم‌افزار می‌باشد که سازمان‌ها می‌توانند متناسب با نیاز خود از آن بهره ببرند. جهت مدیریت دسترسی کاربران نیز ماژول جداگانه‌ای در نظر گرفته شده تا خیال سازمان‌ها از نظر امنیت اطلاعات و همچنین دسترسی افراد به بخش‌های مختلف سامانه راحت گردد. ساختار کدنویسی این سامانه به گونه‌ای می‌باشد که قابلیت سفارشی سازی به ازای هر سازمان را بدون هیچ‌گونه مشکلی در فرآیند‌های ارتقا و به‌روزرسانی های بعدی محیا می‌کند. ساختار کارتابل محور بودن سامانه باعث سهولت کاربران در استفاده از نرم‌افزار شده است همچنین با پشتیبانی از چارت سازمانی می‌تواند امکانات فوق‌العاده‌ای را نظیر پشتیبانی از هلدینگ، گزارشگیری از واحد‌های مختلف سازمان، دسترسی اشخاص به بخش‌های مختلف و... را فراهم آورد.

 

 

قابلیت‌ها

در این سامانه می‌توان با در نظر گرفتن اولویت و اهمیت درخواست، نحوه رسیدگی به آن را مشخص نمود و با استفاده از تنظیمات نرم‌افزار نحوه ارجاع درخواست را می‌توان به دو حالت ارجاع توسط سرپرست و یا ارجاع بر اساس چارت سازمانی تنظیم نمود. قابلیت چت آنلاین بین درخواست کننده و کارشناس پاسخگو باعث شده تا روند بررسی به مشکل مطروحه با سرعت بیشتری پیش رود. در صورت رسیدگی کارشناسان و رفع درخواست مطروحه از سوی کاربران قابلیت بسته شدن خودکار درخواست توسط نرم‌افزار، مشکلات ناشی از عدم بسته نشدن درخواست را برطرف نموده. همچنین با نظرسنجی در انتهای کار می‌توان میزان رضایت کاربران از نحوه پاسخگویی کارشناسان را مورد ارزیابی قرار داد. این سامانه به صورت هوشمند مدت زمان صرف شده به ازای هر درخواست را محاسبه کرده و با استفاده از گزارشات متنوع به صورت آماری و نموداری، نحوه عملکرد اشخاص را نمایان می‌کند.

طرح‌های انگیزشی

این سامانه به موجب انعطاف‌پذیری خود، باعث کسب امتیاز به صورت پویا و هوشمند بر اساس فعالیت و عملکرد اشخاص در بازه‌های زمانی گوناگون، می‌شود و همچنین براساس تنظیمات صورت گرفته(از سوی سازمان) به صورت خودکار می‌توان برای اشخاص امتیاز منفی هم اختصاص داد تا از درج درخواست‌های بیهوده جلوگیری کرد. رده‌بندی اشخصاص و نمایش آن‌ها در کارتابل اصلی سامانه، باعث بالا بردن انگیزه اشخاص و نیز مشارکت در سامانه می‌باشد. امکان مشاهده ریز امتیازات به ازای هر شخص ویا بازه زمانی در این نرم‌افزار مهیا می‌باشد.

       

S5 Box

Login